Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Η Θρακιώτισσα που παρουσιάζει στα Όσκαρ για το Ε! Entertaiment τα red carpet events και award shows

Όλα όσα δεν ξέρετε και πρέπει να
μάθετε για την Debbie Matenopoulos,
το Δεσπινιώ όπως την έλεγε η γιαγιά
της από την Ξάνθη, που ζει στο Αμέρικα
για να λαμπρύνει τέτοιες βραδιές, σαν
την αποψινή μεγάλη νύχτα του Χόλυγουντ

ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΑ
ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "BIG FISH"


Στο Ε! η περισσότερες παρουσιάστριες υπηρετούν το στερεότυπο της Αμερικανίδας με τα μπλε μάτια. Παρόλα αυτά τα δύο μεγαλύτερα καστανά μάτια του καναλιού, αυτά της ελληνοαμερικανίδας Debbie Matenopoulos έχουν κερδίσει το κοινό του Νταιιλι τεν, μία από τις 4 εκπομπές που παρουσιάζει. Εκτός από το Daily 10 (εκπομπή gossip), το Δεσπινιώ όπως την έλεγε η γιαγιά της από την Ξάνθη, παρουσιάζει εκπομπές, πολλά red carpet events και award shows όπως τα Όσκαρ και οι Χρυσές σφαίρες. Εμείς πήγαμε στα κεντρικά γραφεία και στούντιο του Ε Channel στο Λος Άντζελες ώστε να γνωρίσουμε την παρουσιάστρια με το πιο παράξενο και επίσης μακρύ (για τους Αμερικάνους) επώνυμο, φιλοδοξώντας να της κάνουμε συνέντευξη. Μας καλωσόρισε από την πρώτη στιγμή στα ελληνικά, αλλά για μιάμιση ώρα περιπλανηθήκαμε μαζί της στα στούντιο περιμένοντας να τελειώσει τα γυρίσματα των τεσσάρων εκπομπών της. Έπειτα από αρκετή ώρα καταλήξαμε στο καμαρίνι της το οποίο κοσμεί μία κιθάρα της Μαντόνα με αυτόγραφο από την τραγουδίστρια. Οι ελπίδες μας για την συνέντευξη άρχισαν να σβήνουν από τη στιγμή που ανακαλύψαμε πως η συγκεκριμένη ελληνοαμερικανίδα δεν είναι κορίτσι για συνεντεύξεις, ειδικά μετά τα γυρίσματα και τον καταιγισμό sms από τον Snoop Dogg, απλώς είχε όρεξη για κουβεντούλα. Ο προγραμματισμένος χρόνος για την συνέντευξη ήταν μία ώρα καθώς η αεικίνητη Debbie είχε προγραμματίσει άλλα ραντεβού για αργότερα. Τα ραντεβού ακυρώθηκαν και το γλυκό κορίτσι από τη Βιρτζίνια (την ψηφίζουμε για πρόσωπο της ομάδας θετικής ενέργειας της Amita) μας εξιστόρησε τη ζωή της και επίσης αναλύσαμε ένα φλέγον ζήτημα, ότι δεν υπάρχει σουβλατζίδικο στο Λος Άντζελες. Σας παραθέτουμε τα καλύτερα αποσπάσματα μιας κουβέντας που για τυπικούς λόγους αποκαλούμε συνέντευξη και διήρκησε 3 ώρες.


(για το πώς μετανάστευσε η οικογένεια της στην Αμερική)

Γεννήθηκα στο Richmond της Virginia αλλά όλα τα άλλα μέλη της οικογένειας μου γεννήθηκαν στην Ελλάδα. Οι συγγενείς μου είναι από την Ξάνθη, τη Νάουσα, τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα. Ο πατέρας μου ήξερε έναν έλληνα, τον Τζιμάρα, όπως τον έλεγαν που είχε μεταναστεύσει στο Richmond, ήταν φίλοι από τον στρατό, και έτσι σκέφτηκε να μεταναστεύσει και εκείνος κάπου. Του πατέρα μου πάντα του άρεσε να αλλάζει μέρη και μία ημέρα έρχεται με το μηχανάκι του στο σπίτι και λέει στη μητέρα μου ετοιμάσου να φύγουμε. Εκείνη του απαντάει για πού και εκείνος λέει Νότια Αφρική. Η μαμά μου του λέει ότι είναι τρελός. Ευτυχώς αφού δεν πήραν βίζα για τη Νότια Αφρική αποφάσισαν να πάνε στην Αμερική με μοναδικό γνωστό τον περιβόητο Tζιμάρα, τον οποίο δεν έχω γνωρίσει ποτέ μέχρι σήμερα.


(για τα παιδικά της χρόνια)

Στο σπίτι μιλούσαμε μόνο ελληνικά και πήγα ελληνικό σχολείο για δώδεκα χρόνια. Όταν πήγα στην πρώτη τάξη στο Αμερικανικό δημοτικό σχολείο η δασκάλα ρώτησε εάν κάποιο παιδί ήξερε να γράφει το αλφάβητο. Εγώ προθυμοποιούμαι, η δασκάλα με σηκώνει στον πίνακα, και ξεκινώ να γράφω την αλφαβήτα στα ελληνικά. Όλα τα παιδιά γελάνε και νομίζουν ότι ζωγραφίζω ενώ εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί η τάξη γελάει. Τελικά η δασκάλα εξηγεί ότι γράφω την αλφαβήτα στα ελληνικά ενώ θα έπρεπε να την γράψω στα αγγλικά. Ούτε αγγλικά μιλούσα, νόμιζα ότι οι άλλοι μιλούσαν ‘ξένα’. Η δασκάλα έστελνε στο σπίτι γράμματα παραπόνων σχετικά με την κατάσταση μου, δηλαδή ότι δεν καταλάβαιναν τι έλεγα γιατί μιλούσα ελληνικά αλλά και οι γονείς μου δεν ήξεραν αγγλικά αφού δούλευαν μόνο με Έλληνες και όλοι οι φίλοι τους είναι Έλληνες, οπότε δεν καταλάβαιναν τι τους έγραφαν στα γράμματα και δεν έδιναν σημασία. Τώρα πια έμαθαν αλλά τα πρώτα 3-4 χρόνια που πήγαινα σχολείο δεν μιλούσαν καλά αγγλικά.


(το internship)

Στα 17 μου πήγαινα ήδη κολέγιο, σπούδαζα δημοσιογράφος, και δούλευα σε έναν τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό στη Βιρτζίνια. Τότε ήταν που έστειλα βιογραφικό σε πάρα πολλές τηλεοπτικές εκπομπές και ήλπιζα να με δεχτούν να κάνω πρακτική, χωρίς να πληρώνομαι βέβαια. Έστειλα βιογραφικό σε διάφορα κανάλια και εκπομπές, μεταξύ αυτών και το Μtv. Ένα απόγευμα χτυπάει το τηλέφωνο στο σπίτι και ήταν μια κοπέλα από το MTV η οποία μου έλεγε πως θέλουν να πάω στη Νέα Υόρκη να με γνωρίσουν. Εγώ μόλις το άκουσα μόνο που δεν λιποθύμησα. Ξέρεις τι είναι για μια κοπέλα 17 χρονών να ετοιμάζεται να πάει για συνέντευξη στο MTV; Με τους δικούς μου βέβαια είχαμε δράματα. Η μάνα μου έκλεγε ασταμάτητα και μου έλεγε «μα που πας παιδάκι μου»; Τελικά πήγα με είδαν και με κράτησαν. Έμενα μόνη μου 17 χρόνων στη Νέα Υόρκη και κάποιος από το Mtv με βοήθησε να κάνω μεταγραφή στο New York University. Τι άλλο ήθελα. Και να πέθαινα την επόμενη ημέρα δεν με ένοιαζε. Φοιτούσα στη σχολή δημοσιογραφίας του NYU δούλευα στο Mtv και σχεδόν κάθε βράδυ έκανα clubbing. Επειδή δεν είχα πολλά λεφτά, μπορεί και να μην έτρωγα ώστε να έχω λεφτά να πάω στα clubs. Στο Mtv βέβαια έκανα ότι μου έλεγαν από παρουσίαση μέχρι να βγάζω φωτοτυπίες.


(Η πρώτη καλή δουλειά)

Ήμουν σε ένα κλαμπ και ένας φίλος μου που δούλευε για μια εκπομπή της Barbara Walters μου προτείνει να κάνω την επόμενη ημέρα οντισιόν για να συμπαρουσιάσω μία νέα εκπομπή μαζί με τη Walters. Εγώ χωρίς να δώσω σημασία του λέω ότι θα πάω. Την άλλη ημέρα με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει που είσαι, θα έρθεις για την οντισιόν; Εγώ το είχα ξεχάσει κιόλας, ντύνομαι με ότι βρίσκω και πάω για οντισιόν. Επίσης τα μαλλιά μου ήταν ροζ γιατί έπρεπε να είμαι punk για κάτι που παρουσίαζα στο Mtv. Λέω μέσα μου ρεζίλι θα γίνω έτσι όπως πάω. Κάθομαι σε ένα σαλονάκι αναμονής περιμένοντας να με φωνάξουν να με δει η Barbara Walters. Όσο κάθομαι τόσο νοιώθω πιο άσχημα με την εμφάνισή μου και τελικά ανοίγω την πόρτα να φύγω. Εκείνη την ώρα ανοίγει και την πόρτα του στούντιο η Walters και φωνάζει το όνομα μου. Τελικά πάω και της κάνω καλή εντύπωση. Συμπαρουσιάσαμε μαζί μια εκπομπή για δύο χρόνια και μετά ήρθα στο Los Angeles. Δούλεψα στο ΤV Guide channel, στο FOX και τώρα στο Ε και στο Style.


(για τον γάμο της)

Ο άντρας μου δεν είναι Έλληνας, αλλά τον κάναμε ‘ Έλληνα’, τον βαφτίσαμε στην ελληνική εκκλησία και κάναμε ελληνικό γάμο. Εκείνος ήθελε να πάμε στην Ελλάδα για μήνα του μέλιτος και τελικά αυτό έγινε. Εγώ βέβαια ήξερα καλύτερα να πηγαίναμε στην Ιταλία για μήνα του μέλιτος και μετά να περνούσαμε και από την Ελλάδα. Τον προειδοποίησα ότι μόλις πάμε στην Ελλάδα δεν πρόκειται να κουνηθεί. Θα τον ταΐζουν, θα πάρει 10 κιλά μέχρι να φύγουμε και θα τον φροντίζουν όλη την ώρα. Αυτός μου έλεγε δεν με νοιάζει εγώ θέλω Ελλάδα. Τελικά πήγαμε, του άρεσε πάρα πολύ που όλοι τον φρόντιζαν και τον τάιζαν, αλλά δεν καταλάβαινε τίποτα. Μπορούσαν να λένε ότι θέλουν και να τον βρίζουν και παρόλα αυτά δεν τον ένοιαζε καθόλου και του άρεσε πάρα πολύ. Απλά συνέχεια με ρώταγε τι λένε οι άλλοι, έκανα το μεταφραστή για τρεις εβδομάδες. Καλύτερα να είχαμε πάει στην Ιταλία.


(Ελληνική TV)

Εγώ πάντα ήθελα να κάνω μια εκπομπή στην Ελλάδα. Δεν με νοιάζει θέλω να κάνω κάτι για την Ελλάδα. Oι γονείς μου ήρθαν από την Ελλάδα και εγώ θέλω να πάω πίσω και να δουλέψω εκεί. Μία ημέρα έβλεπα την εκπομπή της Μενεγάκη και είχαν καλέσει μια ελληνοαμερικανίδα που υποτίθεται ότι είχε σχέση με τη μόδα στην Αμερική. Εγώ που δουλεύω 13 χρόνια στην Αμερικανική τηλεόραση δεν την είχα ακούσει ποτέ. Λέω, γιατί δεν καλούν εμένα και καλούν αυτή που μιλάει και χειρότερα ελληνικά. Πολλές φορές βλέπω άσχετους που λένε πως είναι κάτι στην Αμερική και στην πραγματικότητα δεν τους ξέρει κανένας. Γιατί καλούν αυτούς τους άσχετους και εμένα δεν με καλεί κανείς;


(Για τη σχέση της με τους άλλους συμπαρουσιαστές)

Έχουμε πάρα πολύ καλή σχέση. Αν δεν είσαι κατά κάποιο τρόπο φίλος με τους συμπαρουσιαστές σου δεν μπορείς να κάνεις ένα σόου μαζί τους. Από την άλλη λέγεται show business και όχι show friends οπότε δεν είσαι εδώ να κάνεις φίλους αλλά χρήματα και καριέρα.


(για τα gossip περιοδικά)

Μου αρέσουν πολύ τα κουτσομπολίστικα περιοδικά. Πολλές φορές κοιτάω τα περιοδικά και λέω α κοίτα τι έκανε η τάδε ή ο τάδε και μετά στην άλλη σελίδα είμαι εγώ και γράφουν κάτι που είναι ψέματα. Και βέβαια λέω, α εγώ ποτέ δεν το έκανα αυτό. Αλλά παίρνω τους φίλους μου και σχολιάζουμε τα δημοσιεύματα και γελάμε. Βασικά μου αρέσει η show bussiness.


(Σουβλατζίδικο)

Τώρα που το λες, ναι. Στο LA δεν υπάρχει πραγματικό σουβλατζίδικο. Είναι πάρα πολύ ιδέα να ανοίξουμε ένα σουβλατζίδικο. Θα φέρνω και διάσημο κόσμο να τρώει, θα βγάλουμε πολλά λεφτά. Σοβαρά το λέω. Εγώ θέλω να ασχοληθώ με τις επιχειρήσεις. Σκέφτομαι να ανοίξω ένα ξενοδοχείο στην Ελλάδα και να φέρνω διάσημους να κάνουν διακοπές και μετά να πουλάω news stories σε περιοδικά σαν το People. Στο μέλλον θέλω να ζήσω στην Ελλάδα.


(μελλοντικά σχέδια)

Ένας φίλος μου ετοιμάζει μία ταινία και μου πρότεινε να πάρω κάποιο ρόλο. Είχαμε συνεργαστεί και στο παρελθόν και τώρα θα συνεργαστούμε και πάλι. Επίσης θα κάνω ένα ριάλιτι σόου στο οποίο το concept είναι ότι θα γυρίσω να μείνω και πάλι με τους γονείς μου μαζί με τον άντρα μου. Θα πάμε στο Richmond και θα δούμε πως είναι και πάλι μετά από χρόνια να ζεις για κάποιες μέρες με την οικογένεια σου όπως όταν ήσουν μικρός. Μετά θα στείλουμε και άλλους διάσημους, π.χ. όπως την Πάμελα Άντερσον, να μείνουν με τις δικές τους οικογένειες και θα καταγράψουμε τις αντιδράσεις τους.


(Για τη show biz στο Hollywood)

Δεν είναι για μαλθακούς αυτό το επάγγελμα. Πρέπει να ξέρεις κάποιος που είναι πιο έξυπνος, πιο όμορφος, πιο καλός ή έχει καλύτερες γνωριμίες μπορεί να πάρει τη δουλειά σου ανά πάσα στιγμή. Και πρέπει να το αποδέχεσαι σαν κάτι αυτονόητο, έτσι είναι η φύση της δουλειάς μου.


(Political corectness)

Ότι θέλω λέω. Δε με νοιάζει τίποτα, αν κάτι είναι αλήθεια εγώ θα το πω όπως μου αρέσει, ακόμα και αν κάποιοι μου κάνουν παρατηρήσεις. Στην Αμερική το Political Correctness έχει καταντήσει πλέον βλακεία, το έχουν παρακάνει.


(being famous)

Δεν έχω αλλάξει, ούτε την ψώνισα γιατί απλά δεν μου δόθηκε η ευκαιρία. Γεννήθηκα σε μία απλή οικογένεια και ακόμα και τώρα όταν πάω στο σπίτι μου συμπεριφέρονται όπως και πριν. Κάνω δουλειές, συγυρίζω το δωμάτιο μου και μετά πάμε επίσκεψη στον οικογενειακό μας φίλο τον Θανάση. Στο δρόμο με αναγνωρίζει ο κόσμος αλλά δεν ξέρω, είναι σαν να μην το καταλαβαίνω, απλώς δεν με νοιάζει…